Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Klachten procedure

WEBO training en advies stelt zich tot doel maatwerk te leveren dat van goede kwaliteit is en uitgevoerd word naar tevredenheid van u en uw cursisten.

WEBO training en advies is er op gericht steeds te blijven verbeteren en staat open voor iedere kritische, lerende, opmerking uwerzijds. Dit kan tijdens de geplande evaluatie, maar ook wanneer een situatie zich voordoet.

Een gesprek kan vaak onduidelijkheid of ontevredenheid oplossen, WEBO training en advies ( Elly Olfers) vraagt u daarom vriendelijk mijn z.s.m. te benaderen als u vragen heeft of niet tevreden bent over de geleverde diensten, via e-mail of telefoon.

 

Klachten kunnen worden ingediend bij WEBO training en advies ( Elly Olfers).

Klachten zullen zo snel mogelijk behandelden en afgehandeld worden.

  • Z.s.m. doch uiterlijk binnen 2 weken ontvangt u een reactie van mij met bevestiging van ontvangst en een eerste reactie op uw klacht.
  • De klacht(en) worden binnen een termijn van 6 weken behandeld, op gereageerd en afgehandeld.
  • Indien er meer tijd nodig is om onderzoek te doen word u hier binnen 3 weken van op de hoogte gesteld en de reden van uitstel toegelicht. Bovendien word er meteen aangegeven wanneer verwachte uitsluitsel word gegeven.
  • Wanneer uw klacht niet door WEBO training en advies ( Elly Olfers) opgelost kan worden, zal er in overleg met u een onafhankelijke derde ingeschakeld worden om klacht verder te behandelen. 

De onafhankelijke derde is:

Dhr. Peter Smits

PeterSmits Holding BV

  • De uitspraak van deze onafhankelijke derde is bindend.
  • Klacht zal altijd vertrouwelijk behandeld worden.
  • Klachten en de wijze van afhandeling worden 1 jaar bewaard.
Share by: